{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چشـ👁ـم از قلب شكايت كرد و گفت:

چشـ👁ـم از قلب شكايت كرد و گفت:
تو عاشق ميشوي و من اشك ميريزم!

قلـ🫀ـب گفت: تو نگاه ميكني و من درد ميكشم
دیدگاه ها (۲)

از اونجایی که عاشق اعضا هستم این هنرمندمون فالوشه😂💕💕@nika_b

اوکی کامل شد🙂@minhokpoper

رفیقم رفیقای قدیم😐😐😐

(تو درمان درد قلب منی)

چرا به ترسک زنمحرف دل است مزه داردرد دل دارم از محبت من بسیا...

از تو چه پنهان عاشقت بودم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط