{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#گردشヅ

دیدگاه ها (۳)

انقد قشنگ نگاه میکرددلم نیومد ازش عکس نگیرم😂 😀

یه هوای عالی بعد بارون😍

لباس کوردی 😍

‹در‌لحظه‌زندگی‌کنヅ امَا‌به‌هیچ‌لحظه‌ای‌دل‌نبند🦢🌱️

در‌لحظه‌زندگی‌کنヅامَا‌به‌هیچ‌لحظه‌ای‌دل‌نبند🦢🌱`›

فقط چاعون وو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط