{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دوست داشتم مث اتیش باشم ،

دوست داشتم مث اتیش باشم ،
هرکی برای اذیت کردنم اومد با یه حرکت کاری کنم به غلط کردن بیوفته😔😔
دیدگاه ها (۰)

بعضیا واقعا خیلی اسکلن میترسن ازم حرف بخورم بلاکم می‌کنن🤣🤣🤣

من اندازه شیش تا گربه ای ه دارم دوستت دارم🥹🥹خب من اصلا گربه ...

منم این فوبیا رو دارم😫😫😫😫

بریم درست کنیم😲😲😍😍😍😍😍😉😉😊

هرکی یه غمخوار داره... یک پناهیی که درددلاشو یواشکی بهش میگه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط