{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما ساکنانِ روابطِ بی نامیم

ما ساکنانِ روابطِ بی نامیم
دستمان در دوستـــــــت دارم گفتن باز
ترسمان از دست و پا بسته شدن بسیار
حالِ یک طرف خوب
حالِ یک طرف زار ...

پ.ن:خوشبختی جایش همینجاست
کنار تو...
نگذار زندگی از مقابل چشمانت بگذرد
و تو فقط نظاره گرش باشی!
دیدگاه ها (۷)

.

.

بهارِ ما انگار اشتباه ورق خوردامسال به جای دروغ سیزده حقیقت ...

کاش کسی بود به گوشت می رساندکه امروز تمام قد ایستادم و در دل...

ابلیس

ابلیس

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط