وزارت اطلاعات در مورد اعدام جاسوس انگلیس بیانیه ای داد که
وزارت اطلاعات در مورد اعدام جاسوس انگلیس بیانیه ای داد که توضیح میده مقامات انگلیسی و و غربی چرا اینقدر صریح واکنش نشون دادن
قبلا اینطوری بود که وقتی یه مهره مهمی برای جاسوسی پیدا می کردند بهش تابعیت میدادن، این تابعیت میشد یه اهرم فشار بود که اگه طرف لو رفت از ایران بخوان تحویل بده جاسوس را و معمولا در چنین مواردی تبادل می کردند، حالا که این یکی را اعدام کردند ریسک جاسوسی بالا میره و این کار را برای روباه پیر سخت میکنه
پن: واقعا چه طوری یه نفر که تقریبا همه ۸ سال جنگ را جبهه بوده (احتمالا تا پای شهادتم رفته) تبدیل میشه به جاسوسی در این سطح!
قبلا اینطوری بود که وقتی یه مهره مهمی برای جاسوسی پیدا می کردند بهش تابعیت میدادن، این تابعیت میشد یه اهرم فشار بود که اگه طرف لو رفت از ایران بخوان تحویل بده جاسوس را و معمولا در چنین مواردی تبادل می کردند، حالا که این یکی را اعدام کردند ریسک جاسوسی بالا میره و این کار را برای روباه پیر سخت میکنه
پن: واقعا چه طوری یه نفر که تقریبا همه ۸ سال جنگ را جبهه بوده (احتمالا تا پای شهادتم رفته) تبدیل میشه به جاسوسی در این سطح!
- ۲.۵k
- ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط