{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

.

.
.
آگورو:
.
"مسی واسم به شوخی چند تا پیام فرستاد و گفت: 'پیراهنم رو می پوشی؟' 'نترس اذیتت نمیکنه' از اینکه قراره شماره 10 آرژانتین رو بپوشم، خوشحالم ولی این شماره فقط مخصوص مسیه..."
"
.
"با غیبت مسی، شماره 10 رو می پوشم. به ما گفتن که باید شماره 10 تن یه بازیکن باشه و لئو به اونا گفت وقتی که نباشم، این شماره رو به آگورو بدید"
.
"قطعا در تیم ملی بدون مسی حس غریبی دارم. همه چیز متفاوت خواهد بود ولی می تونیم بدون مسی، آغاز جدید و خوبی داشته باشیم"
.
"مسی مسیه.. هیچکی نمیتونه جاشو بگیره. ولی ما تیم قدرتمندی هستیم و میتونیم ناراحتی از مصدومیت مسی رو کم کنیم"
دیدگاه ها (۶)

شبتون بخیر :)

❤رز❤صبح بخیر

:)

جونم کیییینگ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط