اکسو در برنامه کیلینگ وویس شرکت کرده این برنامه سه شنبه ۱
اکسو در برنامه کیلینگ وویس شرکت کرده این برنامه سه شنبه ۱۱ جولای ساعت ۱۳:۳۰ به وقت ایران منتشر میشع🫠
این برنامه اینجوریه که ایدلا نزدیک ۲۰ تا ۳۰ دقیقه چندتا از اهنگاشون رو به صورت پشت سرهم لایو میخونن بخاطر همین شرکت کردن تو این برنامه کار سختیه چون لب خونی در کار نبست🌚
این برنامه اینجوریه که ایدلا نزدیک ۲۰ تا ۳۰ دقیقه چندتا از اهنگاشون رو به صورت پشت سرهم لایو میخونن بخاطر همین شرکت کردن تو این برنامه کار سختیه چون لب خونی در کار نبست🌚
- ۳.۴k
- ۱۶ تیر ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط