برخی آدم ها به یک دلیل
برخی آدم ها به یک دلیل
از مسیر زندگی ما میگذرند
تا به ما درس هایی بیاموزند ؛
که اگر میماندند
هرگز یاد نمی گرفتیم...
#خسرو_شکیبایی
از مسیر زندگی ما میگذرند
تا به ما درس هایی بیاموزند ؛
که اگر میماندند
هرگز یاد نمی گرفتیم...
#خسرو_شکیبایی
- ۱.۸k
- ۲۷ فروردین ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط