{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همیشه همینجوره و خیلی بده. گاهی اوقات هم کلا یادمون میره

همیشه همینجوره و خیلی بده. گاهی اوقات هم کلا یادمون میره شکر بگیم, فقط موقع غم ها و سختی ها یاد خدا می افتیم.

آرزو می کنم لبخند خدا رو تو تک تک لحظات زندگیتون احساس کنید دوستان ^-^
دیدگاه ها (۱)

واقعا!!! چجوری آخه؟؟؟خخخخخ

یادش بخیر, تو مدرسه چه حاضر, حاضری می کردیم. به دانشگاه ک رس...

هه هه هوو خخخخخ.

بعضی وقت ها…

سناریو یاندره ران هایتانی

𝒑𝒂𝒓𝒕 ¹⁰ موقع شام توی رستور...

━╋𝗅𝗏 𝗆𝖾 𝖺𝗅𝗇𝖾 𝒥𝗌𝗍 𝗅𝗏 𝗆𝖾 𝖺𝗅𝗇𝖾درود بر شما خوشگلا ، راستش نمیدون...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط