{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به جز تو قلبِ خودم را

به جز تو قلبِ خودم را
به هیچ کس نسپردم،
تو هَم غمی به جهانم
اضافه کردی و رفتی...!

#امید_صباغ_نو
دیدگاه ها (۱)

دیوانه ات بودم ...ان زمان که دوست داشتنم را بچگی می خواندی ....

تازه بعد از توبه خود آمدم و فهمیدم که چه اندازه به دنیای تو...

تاسیان:)

رفتی بی وفایی کردی حداقل تو برنگشتنت بی وفایی نمیکردی

غمی هم باشه تو دل خوشی منی کوشولوم:)🐣💛@amr_0085

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط