{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عشقمع اون پسر وسطی...

عشقمع اون پسر وسطی...
#دایی دوست دارم..❤
دیدگاه ها (۱۵)

صب باهاش حدود یک ساعت و ربع حرف زدم ینی اون میگفت من و اشک م...

درد دارع شکستن دل یکی........💔

من هنوز یادت میوفتم وقتی بارون میزنعیاد تو باشع یکی هست از ت...

دیگع شدم یع مردع متحرک...🚬

فقط اون وسطی 💔😂

but....

پسر دایی و پسر عمو ها:🙄🙄🙄دایی و عمو ها: 🛐🛐🛐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط