{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

+چرا نگفتیـ حالتـ خوبـ نیست

+چرا نگفتیـ حالتـ خوبـ نیست
-کسیـ نپرسید :)
دیدگاه ها (۱۰)

خعلیـ مزخرفــــ..

❤ ❤

اینم یکی از انیمه های باحال تابستانه

از این ادیت خوشم اومد پس گزاشتمش.

ولیـ کسیـ بهـ ما نگاهـ نکرد🪦🙂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط