{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

در نبودنت گریه نمیکنم

در نبودنت گریه نمیکنم



همش گرد و غبار به چشمانم میرود
دیدگاه ها (۲)

اینم لازانیا برا حسینم درست کردم

شبت بخیر حسبنم

تمام شد این بازی کودکانه اما خیلی برایم جالب بود درس هایی به...

هجوم گرد و غبار به عراق؛ کربلا و شهرهای زیارتی در دل طوفان خ...

سبک نمی‌شود غم نبودنت ، حتی به گریه های زیاد ... 💔

من گریه نمیکنم ...🙃

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط