{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هققققققققققققق

هققققققققققققق
من واقعا خوبم؟چرا خودم حس نکردم
دیدگاه ها (۲)

ج ناشناس میزنم لهت میکنم جونگ وو کراشمه

میدونم میدونم من متعلق به همه ام اه یادش بخیر ،شکر خودتی نفه...

اممم.......نمیدونم چی بگم خوبی از خودتونه ممنون 🙃

به افتخارشون 😃😃😃😃😃😃🤗

جوری که وقتی فرداش بیدار شدم چیزی درون خودم حس نکردم....:) ....

واقعا خوبم!(:falow=falow

☆جوری که وقتی فرداش بیدار شدم هیچی حس نکردم..‌.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط