{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چراااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چراااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دیدگاه ها (۸)

نامردی کپی نکنیمامانم بابامو صدا زد که در شیشه سس رو باز کنه...

واااااااااااای، عشقام#کره

ظلم بزرگتر از این........

خخخخخخخخخ

آخه چراااااااااااااااا💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط