ﻓﺮﺷﺘﻪ ﺍﯼ ﺍﺯ ﺧﺪﺍ ﭘﺮﺳﯿﺪ:ﭼﺮﺍ ﻣﺮﺍ ﺍﻧﻘﺪ
ﻓﺮﺷﺘﻪ ﺍﯼ ﺍﺯ ﺧﺪﺍ ﭘﺮﺳﯿﺪ:ﭼﺮﺍ ﻣﺮﺍ ﺍﻧﻘﺪ
ﺯﯾﺒﺎ ﺁﻓﺮﯾﺪﯼ؟
ﺧﺪﺍ ﭘﺎﺳﺦ ﺩﺍﺩ:ﺍﯾﻦ ﮐﻪ ﭼﯿﺰﯼ ﻧﯿﺴﺖ..
کسانی ﮐﻪ ﺩﺍﺭﻥ ﺍﯾﻦ ﭘﺴﺖ ﺭﻭ
ﻣﯽﺧﻮﻧﻦ ﺍﺯ ﺗﻮ ﻫﻢ ﺯﯾﺒﺎﺗﺮﻥ..
ﺍﻻﻥ ﺣﺎﺍﺍﺍﺍﺍﻝ ﮐﺮﺩﯾﻨﺎ :)))))ﻫﺮﮐﯽ ﻻﯾﮏ ﻧﮑﻨﻪ ﺯﺷﺘﻪ :|
ﺯﯾﺒﺎ ﺁﻓﺮﯾﺪﯼ؟
ﺧﺪﺍ ﭘﺎﺳﺦ ﺩﺍﺩ:ﺍﯾﻦ ﮐﻪ ﭼﯿﺰﯼ ﻧﯿﺴﺖ..
کسانی ﮐﻪ ﺩﺍﺭﻥ ﺍﯾﻦ ﭘﺴﺖ ﺭﻭ
ﻣﯽﺧﻮﻧﻦ ﺍﺯ ﺗﻮ ﻫﻢ ﺯﯾﺒﺎﺗﺮﻥ..
ﺍﻻﻥ ﺣﺎﺍﺍﺍﺍﺍﻝ ﮐﺮﺩﯾﻨﺎ :)))))ﻫﺮﮐﯽ ﻻﯾﮏ ﻧﮑﻨﻪ ﺯﺷﺘﻪ :|
- ۷۸۳
- ۱۱ دی ۱۳۹۲
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط