"نمیدانم چرا اما به قدری دوستت دارم
"نمیدانم چرا اما به قدری دوستت دارم
که از بیچارگی گاهی به حال خویش میگریم"
_فاضل نظری
درخواستی نعناع خانوم من
که از بیچارگی گاهی به حال خویش میگریم"
_فاضل نظری
درخواستی نعناع خانوم من
- ۲.۲k
- ۲۶ شهریور ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط