سوگند میخورم ز بهشت خدا سر است
سوگند میخورم ز بهشت خدا سر است
آن بقعه ای که مرقد آقای بی سر است
ای کاش قسمتم بشود چون شنیده ام
شبهای جمعه کرب وبلا دیدنی تر است
آن بقعه ای که مرقد آقای بی سر است
ای کاش قسمتم بشود چون شنیده ام
شبهای جمعه کرب وبلا دیدنی تر است
- ۶۰۳
- ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط