{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سخـــــت است...

سخـــــت است...
که بفهـــمی...
عمـــری
"سرگَرمی"
ڪســی بـــوده ای...
که تمـــام "دلگـــرمــی" ات بوده

#mrsbahar
دیدگاه ها (۱)

قرار نبود چشماے من خیس بشہ

همــــہ رابـطـــــہ ها با جملـہ : تو با بقــیـہ فرق دارے شرو...

Ice_cold_heart

seungmin

اهوی گریز پا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط