{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چقدر سخته کسی رو که دوستش داری نتونی بهش بگی که دوستش دار

چقدر سخته کسی رو که دوستش داری نتونی بهش بگی که دوستش داری وچقدر بده که کسی تورو دوست داشته باشه واینو نتونه بهت
بگه . . .
فدات قربون لب
دیدگاه ها (۱)

❤❤❤❤❤❤

❤❤❤❤❤❤

دستم بعد از دو هفته دو هویی

❤❤❤❤❤❤

دیدی وقتی

تو این دنیا تنها کسی که میتونه باعث خوشحالیت بشه میتونه تورو...

Part:21. #ریاست.عشق_ات م.من من ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط