قایق تان شکست؟؟
قایق تان شکست؟؟
پاروی تان را آب برد؟؟
تور تان پاره شد؟؟
صید تان دوباره به دریا برگشت؟؟
غمت نباشد،چون خدا با ماست...
هیچ وقت نگو،از ماست که بر ماست!
بگو خدا با ماست...
اگر قایقت شکست،باشد
دلت نشکند،،دلی نشکنی..
اگر پارویت را آب برد،باشد
آبرویت را آب نبرد،آبرویی نبری..
اگر صیدت از دست رفت،باشد
امیدت از دست نرور، و امید کسی را
نا امید نکنی..
امروز اگر تمام سرمایه ات از دست رفت
دستانت را که داری...
پس خدایت را شکر کن!
دوباره شکر کن!
بیا شکر کنیم،اگر کفشی به پا نداریم
پا که داریم راه برویم
و اگر چیزی به دست نداریم...
دست که داریم،دوباره به دست
می آوریم!!
دوباره می سازیم..
دوباره بدست می آوریم..
دوباره می خریم..
دوباره می خندیم..
پاروی تان را آب برد؟؟
تور تان پاره شد؟؟
صید تان دوباره به دریا برگشت؟؟
غمت نباشد،چون خدا با ماست...
هیچ وقت نگو،از ماست که بر ماست!
بگو خدا با ماست...
اگر قایقت شکست،باشد
دلت نشکند،،دلی نشکنی..
اگر پارویت را آب برد،باشد
آبرویت را آب نبرد،آبرویی نبری..
اگر صیدت از دست رفت،باشد
امیدت از دست نرور، و امید کسی را
نا امید نکنی..
امروز اگر تمام سرمایه ات از دست رفت
دستانت را که داری...
پس خدایت را شکر کن!
دوباره شکر کن!
بیا شکر کنیم،اگر کفشی به پا نداریم
پا که داریم راه برویم
و اگر چیزی به دست نداریم...
دست که داریم،دوباره به دست
می آوریم!!
دوباره می سازیم..
دوباره بدست می آوریم..
دوباره می خریم..
دوباره می خندیم..
- ۶۹۲
- ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط