{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گوهه کسیو بخور که حداقل آدم حسابت کنه بدبخت!😂 ✋ 🏻

گوهه کسیو بخور که حداقل آدم حسابت کنه بدبخت!😂 ✋ 🏻
دیدگاه ها (۲)

کاش یِه آدَم خوب رو بِه آدَمی بی تَفاوت تَبدیل نکنیم!

بدووووووو بنداززززززز😠 😡 😡 😡 😡 😡

︶ ⏝ ︶ ୨୧ ︶ ⏝ ︶ ゛💘 ˎˊ˗ : واقعا نمیفهمم چرا انقدر دوستام با م...

ادمی نیستم بخوام به همه توهین کنم اما ببخشید عقب مونده ای چی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط