{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گاهی بعضی ها رو خیلی راحت میبخشی ، چون دوست

گاهی بعضی ها رو خیلی راحت میبخشی ، چون دوست
داری بازم تو زندگیت باشن ...!
دیدگاه ها (۱)

گاهی بعضیارو راحت میبخشی..  چون دوستداری دوباره تو زندگیت با...

سوال پست:کدوم پیج رو تو ویس خیلی دوست داری؟

این آهنگ رو خیلی دوست دارم 🥰 تو هم دوست داری 🌱

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط