{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چشمای مهربون تو منو به آتیش میکشه

چشمای مهربون تو منو به آتیش میکشه

نوازش دستای تو عادته ترکم نمیشه
دیدگاه ها (۱)

خداجونم هیچ وقت تنهام نزار 😭😭😭

یادمه چشمای تو پر درد و غصه بود...آهنگ دستای تو داریوش اقبال...

هیچکی منو و تو نمیشه.))

مهربون🥲اگر الان شغل بود منو تو میلیاردر بودیم!😀🙏🏼#Jovan_چنل_...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط