{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها من قرار بود که تا لایک چهار تا پستم به صد نرسه پست

بچه ها من قرار بود که تا لایک چهار تا پستم به صد نرسه پست نزارم ولی امکان داره که خیلی دیر به دیر بیام همتون دوس دارم خواستم خداحافظی کنم ازتون
بابای♥
دیدگاه ها (۴)

هه O_o

avrilعجقول من

دیشب تولد بود اینم کیک تولد

شام دیشب

سلام بچه ها!میگما،نظرتون چیه یکم حمایت کنید؟از صد و خوردی نف...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط