بسم الله الرحمن الرحيم
بسم الله الرحمن الرحيم
پاسخ قسمت دوم : انتخابات نزدیک است؛ سر نوشت خود و کشورمان را رقم میزنیم :
میگوید: مدیرانی میآورند که اصلاً از برنامه خبر ندارند! به آیۀ قرآن مجید و نیز عِلم استناد میکند! پس، این همه کار در دولت سیزدهم و این همه رشد و پیشرفت در تمامی عرصههای علمی، صنعتی، کشاورزی، داروسازی، هوا-فضا، جادهسازی، آب رسانی، شیرین کردن آب دریا و خلاصه تحقق برنامه های چند ده سال بر زمین مانده و آرزوهای محقق نشدۀ مردم، چگونه و توسط چه کسانی محقق شده است؟!
میگوید: مکانیزم پرداخت باید اصلاح شود - پرداخت باید پس از انجام قرارداد باشد! میپرسیم: آیا در جامعۀ پزشکی، حق ویزیت، هزینه عمل جراحی، هزینۀ داروهایی که هیچ گاه به بیمار داده نشده، یا گاهی زیرمیزی پزشک، همان ابتدا دریافت میشود، یا پس از معالجه و بهبود بیمار؟! بعد میگوید: شعار ندهیم؛ با شعار به جایی نمیرسیم!
میگوید: رسیدگی به مشتریان داخلی ما که همان کارمندان و پرسنل هستند، در اولویت قرار دارد، اول باید به اینها برسیم و بعد به مردم! ابتدا باید اینها راضی شوند تا بتوانند مردم را راضی کنند!
این همان خط کشی بین دولت و مردم است که ابتدا گفت: باید بین آنها آشتی دهیم! کارمندان از فضا نیامدهاند، بلکه قشر کثیری از همین مردم میباشند؛ مضافاً بر این که بسیاری از کارمندان به غیر از برخی مدیران، ضمن مواجه با مشکلات تورمی که همگان با آن مواجه میباشند، خالصانه به مردم خدمت میکنند! و بالاخره آن که در خدمت و جلب رضایت، مردم در اولویت قرار دارند، نه بدنۀ دولت و کارمندان!
البته هدف غایی ایشان، چنان که چند بار تکرار نمودند، رسیدن به همان رشدی است که مدّ نظر مقام معظم رهبری میباشد (؟!) ما هم که ظاهراً ساده و زودباوریم و اصلاً متوجه مقاصد، پیامها و عوامفریبیهای نمیگردیم!!!(پایان)
پاسخ قسمت دوم : انتخابات نزدیک است؛ سر نوشت خود و کشورمان را رقم میزنیم :
میگوید: مدیرانی میآورند که اصلاً از برنامه خبر ندارند! به آیۀ قرآن مجید و نیز عِلم استناد میکند! پس، این همه کار در دولت سیزدهم و این همه رشد و پیشرفت در تمامی عرصههای علمی، صنعتی، کشاورزی، داروسازی، هوا-فضا، جادهسازی، آب رسانی، شیرین کردن آب دریا و خلاصه تحقق برنامه های چند ده سال بر زمین مانده و آرزوهای محقق نشدۀ مردم، چگونه و توسط چه کسانی محقق شده است؟!
میگوید: مکانیزم پرداخت باید اصلاح شود - پرداخت باید پس از انجام قرارداد باشد! میپرسیم: آیا در جامعۀ پزشکی، حق ویزیت، هزینه عمل جراحی، هزینۀ داروهایی که هیچ گاه به بیمار داده نشده، یا گاهی زیرمیزی پزشک، همان ابتدا دریافت میشود، یا پس از معالجه و بهبود بیمار؟! بعد میگوید: شعار ندهیم؛ با شعار به جایی نمیرسیم!
میگوید: رسیدگی به مشتریان داخلی ما که همان کارمندان و پرسنل هستند، در اولویت قرار دارد، اول باید به اینها برسیم و بعد به مردم! ابتدا باید اینها راضی شوند تا بتوانند مردم را راضی کنند!
این همان خط کشی بین دولت و مردم است که ابتدا گفت: باید بین آنها آشتی دهیم! کارمندان از فضا نیامدهاند، بلکه قشر کثیری از همین مردم میباشند؛ مضافاً بر این که بسیاری از کارمندان به غیر از برخی مدیران، ضمن مواجه با مشکلات تورمی که همگان با آن مواجه میباشند، خالصانه به مردم خدمت میکنند! و بالاخره آن که در خدمت و جلب رضایت، مردم در اولویت قرار دارند، نه بدنۀ دولت و کارمندان!
البته هدف غایی ایشان، چنان که چند بار تکرار نمودند، رسیدن به همان رشدی است که مدّ نظر مقام معظم رهبری میباشد (؟!) ما هم که ظاهراً ساده و زودباوریم و اصلاً متوجه مقاصد، پیامها و عوامفریبیهای نمیگردیم!!!(پایان)
- ۴۸۰
- ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط