{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میگن دخترا این روزا اصن به پسرا اعتماد ندارن.

میگن دخترا این روزا اصن به پسرا اعتماد ندارن.
میگن دخترای امروز همه عصبی و بداخلاق شدن.
میگن دخترا دیگ مث قبلنا حال و حوصله ندارن
.میگن دخترا دیگه احساساتی نمیشن.

یکی میگفت دخترم دخترای قدیم......


رفیقم میگفت دخترای امروزی همش بلدن آرایش

کنن.

سکوت کردم دهنم باز نشد

که بگم

یه دختر غمشو پشته آرایش پنهون میکنه
.نشد بگم دخترای امروز داغونن چون دنیای امروز اونا رو داغون کرده
.یادم رف ک بگم اگ دخترای قدیم خوب بودن واسه این بود ک مردایی قدیمم خوب بودن.

یادم رف بگم چه توقعی داری از دختری ک از اعتمادش سو استفاده شده؟؟؟

سلامتی دخترا ک مرد بودنو بیشتر از خیلی مردا
بلدن...
ولی همیشه باید سکوت کنن!
بازم یادت نره:دخترها فریاد نمیزنند!
دیدگاه ها (۲)

خواب دیدم زنی کولی شبی فالم گرفتخط دستم خواند و او این بار ه...

این روزهاتمام دلخوشی ام ....لمس نگاه توازدور است ....

اگر دوست داشتن ِ تو را فریاد بزنم تاب نمی آورد این کوه ِ مقا...

مورد دوم تو ایران خییییلی بیشتر جواب میده!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط