{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هع یادش بخیر

هع یادش بخیر
ی دوستی داشتیم
هنوزم دوسش‌داریماااا
هنوزم میریم کامنت میدیم زیره پستاش
ولی
اون ن
ن دیه مارو دوس‌داره
ن دیه دنبالمون میکنه ن لایک ن کامنت
هنوزم هستشاااا
هنوزم ما دنبالش میکنیماااا
ولی‌اون ن
هنوزم اسمش‌جز افراده گرومون هست
هع
ولی دوستای‌بهتره ما جامونو پر کردن
هنوزم داخله اعضا گرومون هست هنوزم جز‌بیوگرافیمونه
ولی‌
کسی ک ی زمانی‌فعال ترینمون بود‌تو اکانته مشترک
الان دیه مارو فراموش کرده
داداش محمد‌فهمید کیو‌میگم
ب سلامتی‌رفیفی ک هنوزم پیشه مارفیقه
ولی ما پیشه اون رفیق‌نیستیم:(
دیدگاه ها (۷)

من و دخملم سوفیاااااا جونی لباسامونو ست کردیمخوشملیم یا ن؟؟

:)

خودت اینجا پیشه مناما‌دلت جاییی‌دیگه ی روزی خوبیروزی سرد طرف...

معذرت نگا از من تو طعمه لبخندو از من گرفتی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط