{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}


پزشک معالج پورحیدری خبر داد
نیازی به عمل نیست ‌

امروز بعد از ظهر قند بالای منصور پورحیدری سرپرست استقلال باعث بستری شدن او در بیمارستان شد.

بعد از بستری شدن منصور پورحیدری در بیمارستان همسر او خانم شجاعی در مورد بیماری همسرش کفت: من و علی پسرم عصر که به خانه برگشتیم دیدیم منصور قند خونش بالا رفته و بیهوش شده و به علت برخورد سرش با صندلی کمی هم سرش آسیب دیده است.


پزشک معالج سرپرست استقلال بعد از آنکه دقایقی قبل آخرین بازدید را انجام داد، إعلام کرد خوشبختانه نیازی به عمل جراحی نیست و مشکل آقای پورحیدری با مصرف قرص حل می شود
دیدگاه ها (۱)

‌ترکیب استقلال مقابل صبا مشخص شد.‌‌بر این اساس استقلال در ای...

نتیجه نهاییاستقلال1صبا0پیروزی استقلال باگل سجاد شهبازاده

دعاکنید

نتیجه رو پیش بینی کنید

「#𝗡𝗘𝗠𝗘𝗦𓏺𝗜𝗦」 مُـجــٰازاتـگـر𝗣𝗔𝗥𝗧 : 119✦....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط