باتمام وجودم دلتنگ کسی هستم که...
باتمام وجودم دلتنگ کسی هستم که...
نه میتوان او راداشت. ..
نه میتوان اوراخواست...
تنها وتنها فقط میشود...
برای او سخت دلتنگ شد...
نه میتوان او راداشت. ..
نه میتوان اوراخواست...
تنها وتنها فقط میشود...
برای او سخت دلتنگ شد...
- ۲.۷k
- ۱۲ آذر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط