{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینم ازفرهنگ بالای لنگی خخخخخ

اینم ازفرهنگ بالای لنگی خخخخخ


. از رفاقت پشیمان نیستم اما از آمدن به پرسپولیس پشیمانم. خیلی برای دوستی و رفاقت ارزش قائل هستم. خودم از بین رفتم به خاطر رفقایم.»


وی همچنین گفت: «هر کسی شخصیت خاص خودش را دارد. گفتند چرا فحش نمی دهی. گفتم همه چیزم را از دست می دهم جز اخلاقم. روی سکوها خیلی مشکل وجود داشت. در تاریخ پرسپولیس سابقه نداشت
دیدگاه ها (۲)

.

نمای زیبا از دربند تهران

- اندازه متن: + - کد خبر: 13884شنبه، 7 فروردین 1395 - 11:20پ...

.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط