الیزابت دوم، ملکه رنج و فقر و مرگ!
الیزابت دوم، ملکه رنج و فقر و مرگ!
🔹میدونستید زمانی که الیزابت دوم در سال ۱۹۵۲ ملکه شد، بر بیش از یکچهارم جمعیت جهان حکومت میکرد؟
🔸اکثریت قریببهاتفاق این افراد فقط فقر، رنج و مرگ ناشی از حکومت بریتانیا را میشناختند!
🔹حتما اطلاع دارید که بریتانیاییها نقش اصلی را در ربودن، بردگی و قاچاق مردم آفریقا داشتند.
🔸بیش از ۱۰۰میلیون آفریقایی بهعنوان بخشی از تجارت برده بین اقیانوس اطلس از قرن ۱۵ تا ۱۹ به بردگی گرفته شدند.
🔹میدونستید زمانی که الیزابت دوم در سال ۱۹۵۲ ملکه شد، بر بیش از یکچهارم جمعیت جهان حکومت میکرد؟
🔸اکثریت قریببهاتفاق این افراد فقط فقر، رنج و مرگ ناشی از حکومت بریتانیا را میشناختند!
🔹حتما اطلاع دارید که بریتانیاییها نقش اصلی را در ربودن، بردگی و قاچاق مردم آفریقا داشتند.
🔸بیش از ۱۰۰میلیون آفریقایی بهعنوان بخشی از تجارت برده بین اقیانوس اطلس از قرن ۱۵ تا ۱۹ به بردگی گرفته شدند.
- ۴۸۳
- ۲۰ شهریور ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط