{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

طرف میگه من فقط عاشق ماکان ، مسیح و آرش و سینا درخشنده و

طرف میگه من فقط عاشق ماکان ، مسیح و آرش و سینا درخشنده و پازل بند و اشوان هستم😐
چرا اسم ''فقط'' رو لکه دار می کنی خواهر مَن:|

😂 اقا این خود منه
دیدگاه ها (۷)

‌مرا ببخش اگر نتوانستم بیشتر از این برایت جوان بمانم...تقصیر...

😔 😔 😔 😔

#گوگولی_طوری

طوفانی که خاموش شد

بزار معرفی کنم من نیکی هستم دختری ۱۸ ساله که آرزو دیدن بی تی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط