{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

و مرگ 💔

و مرگ 💔
پایان خوش همه ناخوشی هاست
:)
دیدگاه ها (۰)

عکاسی مادرم 🤩

پسرم 😘♥️

سلامتی روزی که براممشکی بپوشین ...

اگه منو واقعی بخوای چشمات نباید جز من کسی رو ببینه👌

و مَرگ پایان خوشِ همه ی ناخوشی هاست...

مانهوا مرگ تنها پایان برای شرور هاست#مانهوا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط