{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تـا نگـاهـم می کنـی...

تـا نگـاهـم می کنـی...
آهـوی رامـت می شـوم.!😍
دیدگاه ها (۱)

مـردم آزارتر از چشـم «تـو»بیمـاری نیسـت...! 😍

دل یکـی داریـم و...♥️در یک دل نمی‌گنجد دو یـار!😍

مثـل «بهمـن» بیا،بـه آغـوش بِکـش تمـامـم را...❤️

✰✰✰«شــب» پـژواک یـادِ تــو♥️ و چشم بی خواب من است!

صبح را زودتر از همه 🕊♥️گنجشک‌هـا آغاز می کنم 🕊♥️من پر از سلا...

گاهی فقط یک حـاشیه ی امن و آرام میخواهی، به دور از تمام نشدن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط