هیچ دورهای از ۷۶ تا امروز، اینقدر، رئیسجمهور مصون از دو قوه دیگر نبوده. طوری که یک قوه را حتی به خاطرش تعطیل کنند!
خاتمی، احمدینژاد، روحانی، رئیسی،
از یک قوه یا هر دو قوه دیگر، تحت فشار بودند.
الان هیچِ هیچِ هیچ.
اسم این پدیده، وفاق است.
✏️ روحالله ایزدخواه
هیهات من الذله.......
هیچ دورهای از ۷۶ تا امروز، اینقدر، رئیسجمهور مصون از دو قوه دیگر نبوده. طوری که یک قوه را حتی به خاطرش تعطیل کنند!
خاتمی، احمدینژاد، روحانی، رئیسی،
از یک قوه یا هر دو قوه دیگر، تحت فشار بودند.
الان هیچِ هیچِ هیچ.
اسم این پدیده، وفاق است.
✏️ روحالله ایزدخواه
هیهات من الذله.......
- ۶۰
- ۰۷ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط