مادرم گفت :
مادرم گفت :
عشق را ببوس و بگذار کنار گفتم
باشد؛
بیا اول ببوسمت ...
بعد مذاکره می کنیم چه کسی کنار برود......
عشق را ببوس و بگذار کنار گفتم
باشد؛
بیا اول ببوسمت ...
بعد مذاکره می کنیم چه کسی کنار برود......
- ۷۶۵
- ۲۴ آبان ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط