{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

درحسرت گذشته ماندن چیزی

درحسرت گذشته ماندن چیزی
جز از دست دادن امروز نیست
تو فقط یكبار هجده ساله خواهی بود
یكبار سی ساله...
یكبار چهل ساله...
و یكبار هفتاد ساله...
در هر سنی كه هستی،
روزهایی بی نظیر را تجربه میكنی
چرا كه مثل روزهای دیگر،
فقط یكبار تكرار خواهد شد
هر روز از عمر تو زیباست و
لذتهای خودش را دارد،به شرط
آنكه زندگی كردن را بلد باشی
دیدگاه ها (۰)

درحسرت گذشته ماندن چیزیجز از دست دادن امروز نیستتو فقط یكبار...

دل آدم …چه گرم می شود گاهی سادهبه یک دلخوشی کوچک…به یک احوال...

منِ جدید! تولدم مبارک🥹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط