{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اتابک : استاد ، خواهش می‌کنم که ایران کوچک را تنها نگذاری

اتابک : استاد ، خواهش می‌کنم که ایران کوچک را تنها نگذارید.
کمال الملک : شما از ایران دست بردارید مملکت بزرگی می‌شود ! 👌
دیدگاه ها (۸)

هر کی آدرس میخواد واسش کامنت کنم 🤭😁

برای تو ...برای کرمانشاه ...برای یار و دیار ...

من با استعداد بودم. یعنی هستم؛بعضی وقت ها به دست هایم نگاه م...

امام

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط