«شب هایم» بدونِ بـازوانت
«شب هایم» بدونِ بـازوانت
چقدر سرد می شود
در خوابم امشب گذر کن
شاید تــو رابه آغوش کشیدم
#شبتون_بادلبر...❤️
چقدر سرد می شود
در خوابم امشب گذر کن
شاید تــو رابه آغوش کشیدم
#شبتون_بادلبر...❤️
- ۱.۵k
- ۲۱ دی ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط