✅ ادعای وزیر انرژی آمریکا: صادرات نفت ایران پس از رفع تحر
✅ ادعای وزیر انرژی آمریکا: صادرات نفت ایران پس از رفع تحریمها به قبل از جنگ برمیگردد
🔹وزیر انرژی آمریکا، روز پنجشنبه مدعی شد که با رفع تحریمهای نفتی علیه ایران، صادرات نفت این کشور به سطحی مشابه قبل از جنگ بازخواهد گشت.
🔹به ادعای او، تهران قادر خواهد بود روزانه بین ۱.۵ تا ۲ میلیون بشکه نفت صادر کند و با دریافت وجه به دلار، به جای چین، به بازارهای جدیدی نیز دسترسی پیدا کند.
🔹به گزارش شبکه سیانبیسی، رایت در حاشیه بازدید از آزمایشگاه ملی آیداهو، در گفتوگو با پیپا استیونس، خبرنگار این شبکه، تأکید کرد که ایران حتی پیش از لغو تحریمها نیز توانایی صادرات ۱.۵ تا ۲ میلیون بشکه نفت در روز را داشته است.
✅ @Afsaran_ir
🔹وزیر انرژی آمریکا، روز پنجشنبه مدعی شد که با رفع تحریمهای نفتی علیه ایران، صادرات نفت این کشور به سطحی مشابه قبل از جنگ بازخواهد گشت.
🔹به ادعای او، تهران قادر خواهد بود روزانه بین ۱.۵ تا ۲ میلیون بشکه نفت صادر کند و با دریافت وجه به دلار، به جای چین، به بازارهای جدیدی نیز دسترسی پیدا کند.
🔹به گزارش شبکه سیانبیسی، رایت در حاشیه بازدید از آزمایشگاه ملی آیداهو، در گفتوگو با پیپا استیونس، خبرنگار این شبکه، تأکید کرد که ایران حتی پیش از لغو تحریمها نیز توانایی صادرات ۱.۵ تا ۲ میلیون بشکه نفت در روز را داشته است.
✅ @Afsaran_ir
- ۲۵۴
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط