{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش پایان یکی از این روزها

کاش پایان یکی از این روزها
شب نباشد،
تو باشی!...
دیدگاه ها (۱)

صبح و شب ندارد جانمهر وقت به تو فکر میکنمفکرم پر میشود،از تو...

از غمِ آغوش او،هر شب، هم آغوشِ تبم...!#رهی_معیری

پل صراط من تار موی توست از آن که بگذرم با لبت قیامت هاست...#...

کاش بیدار شوم تو باشی🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط