{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کی گفته عکسا صدا ندارن ؟

کی گفته عکسا صدا ندارن ؟
مصداق بارز پارتی پارتی یاااحح🥲🥲😂🤌😑
دیدگاه ها (۴)

تولدت مبارک بانی کوچولوی من :)🫀🌙بمونی برای مامان و بابات

خیلی منطقی تشریف دارم نه؟🥲🤌😂خجالتم ندید من مطعلق به همتونم 🤌...

استوری [درخواستی ]

ارمی بودن خیلی سخته چون انتخاب بایس خیلی سخته🥲🤲😂

وای چقدر عکسا به صدا میاد

زیبا رویان ،که وفا ندارن.........شکسته دل ها صدا ندارن.........

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط