ینی تو یه پست سربزن و کامنتِ حسین رو نبین 😢 اصن بغضت میگ
ینی تو یه پست سربزن و کامنتِ حسین رو نبین 😢 اصن بغضت میگیره😅 😭
هنو پست ارسال نشده سلام صبح بخیر حسین کامنت شده😅 😅 😅
یه شب داشتم رانندگی میکردم گفتم رسیدم خونه یه پست بزارم ویسو ک باز کردم دیدم آحسین توی گالریم زیرِ همون عکسه که قراره پستش کنم کامنت گوزاشته عالی صبح بخیر کاپی 😅 😅 😅
فرقی هم نداره پست درباره چی باشه😅 😅
پست درباره قتل و عادم کشی هم که باشه آحسین مینویسه عالی صبح بخیر دوستِ عزیز😅 😅 😅
یه روز عکسِ سرِ بریده خرچنگِ دریایی رو پست کردم داچ حسین زیرش کامنت گوزاشت عااالی دوستِ عزیز😭 😭 😭
پ ن:
آ حسین یکی از مودب ترین مهربونترین و قدیمی ترین پسرای ویسه اصن ماهه مااااااااه😍 😍 😍
و دیوونه خونه این افتخارو داره ک جز فالووراشه😊 😘
هنو پست ارسال نشده سلام صبح بخیر حسین کامنت شده😅 😅 😅
یه شب داشتم رانندگی میکردم گفتم رسیدم خونه یه پست بزارم ویسو ک باز کردم دیدم آحسین توی گالریم زیرِ همون عکسه که قراره پستش کنم کامنت گوزاشته عالی صبح بخیر کاپی 😅 😅 😅
فرقی هم نداره پست درباره چی باشه😅 😅
پست درباره قتل و عادم کشی هم که باشه آحسین مینویسه عالی صبح بخیر دوستِ عزیز😅 😅 😅
یه روز عکسِ سرِ بریده خرچنگِ دریایی رو پست کردم داچ حسین زیرش کامنت گوزاشت عااالی دوستِ عزیز😭 😭 😭
پ ن:
آ حسین یکی از مودب ترین مهربونترین و قدیمی ترین پسرای ویسه اصن ماهه مااااااااه😍 😍 😍
و دیوونه خونه این افتخارو داره ک جز فالووراشه😊 😘
- ۴.۱k
- ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۶۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط