خوش اخلاقی، لطف نیست؛
خوش اخلاقی، لطف نیست؛
بلکه وظیفه شماست!
با جمله "من اخلاقم اينجوريه ديگه"؛
بدخلقی رو توجيه نکنید.
محبت ؛ وظیفه شماست!
کم کاری نکنید.
چون دیگران نمیدانند
و اهمیت هم نمیدهند که شما
کی هستید پس خودتان باشید
بلکه وظیفه شماست!
با جمله "من اخلاقم اينجوريه ديگه"؛
بدخلقی رو توجيه نکنید.
محبت ؛ وظیفه شماست!
کم کاری نکنید.
چون دیگران نمیدانند
و اهمیت هم نمیدهند که شما
کی هستید پس خودتان باشید
- ۴۲۸
- ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط