{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

"مخاطب خاص "

"مخاطب خاص "
ماندن به پای تو فایده نداشت...
رفتم....
هه ..
دیدی چه خوب ترک کردنت را بلدم..
خواستم دوستت داشته باشم اما نفهمیدی...
تماشا می کنم...می خواهم ببینم انهایی که دورت را شلوغ کرده اند مثل من هم پشتت هستن؟؟
تو را انقدر که من می خواستم می خواهند؟؟؟
اطمینان داشتی من که نباشم دورت شلوغ هست..
ولی به همان شلوغی دورت قسم, پشتت خالیست..
به حرفایم خواهی رسید...
اما دیگر قصه من و تو تمام شد..
حال یک زندگی جدید ساخته ام..
یک زندگی بدون تو....
حماقت تمام..
زندگی نقطه سر خط..میخواهم تز نو بسازم زندگیم را سرنوشتم را روحم را میخواهم قلب شکسته ام را ترمیم کنم فکر میکردم دنیا ب آخر رسیده اما تازه فهمیدم ک تاریخ مصرف تو تمام شده بود ومن تمام زندگی را بپای یک تاریخ گذشته طی میکردم تا اینکه ب خودم آمدم و دیدم چ تفاوتی بین من وتو هست من زنده ام وزندگی میکنم اما تو فقط و فقط ب درد همان زباله دان میخوردی حالا بتو میگویم دوباره میسازم زندگیم روحم قلبم تمام چیزهایی را ک تا امروز بخاطر تو حس نکردم بشین وببین چ میکنم حالا زندگی از سر خط
دیدگاه ها (۴)

دختری که:مشروب میخورهمیگن :خرابهسیگار میکشهخرابهبی حجابهخراب...

جاتون خالی نباشه دوستان

بفرمایید جاتونو ما خالی میکنیم سانس بعد هم در راهه

.

نومیدی

رمان غریبه کوچولو

خوابیدن زیر خاک...😁😔♡☆♡♡☆♡☆♡☆♡♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡♡☆♡☆...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط