{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#به.وقته. نوشتن ه اشعار.....

#به.وقته. نوشتن ه اشعار.....
چه عالمی که دلی هست و دلنوازی نه، چه زندگی که غمم هست و غمگسارم نیست:)♡❤
دیدگاه ها (۳)

خیلی وقته دیگه زندگی باب میلمون نیست (:

مردی آن نیست که هر روز دلی را ببری، مردی آن است که یک دل ببر...

+چند وقته دنبال دومین جنی میگردم ولی کسی نیست که واقعا لایقش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط