{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

.....

.....
باید ببوسی چشــم های روشنــم را
تا پــُر کنــد آغــوش تــو حجـمٍ تنــــم را
.
تـلخ است فـال قهــــوه ی چشمم و شاید
شیرین کُند طعــــمٍ لبت بوسیدنم را
.
تا حلقه گیسـوی تو راهی دراز است
مهمـــان دستانت کُن امشب گردنــم را !
.
آرام در دستت بیفتد سیبٍ لذت
شاید که آسانتر کند این ! چیدنــم را!
.
سرمست خواهم شد به بــوی صد سبــد یـاس
وقتی که عطرت پـُر کند پیراهنـم را
دیدگاه ها (۱)

بُگْشای درکه حوصله‌ی انتظار نیست#

از نبودنت دلگیر نیستم تو آدم ماندن نبودی همیشه ناتمامی و من ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط