رومیان باستان از#ادرار بعنوان دهانشوی استفاده میکردند!آنه
رومیان باستان از#ادرار بعنوان دهانشوی استفاده میکردند!آنها معتقد بودند مواد درون ادرار ازجمله اوره و اسید دهان را تمیز نگه میدارد وبوی دهان را ازبین میبرد و تا قرن ۱۸استفاده میشد 😐
- ۷۳۰
- ۲۲ شهریور ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط