{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تورکها یه مثالی دارند میگن یمیشین یاخجسین چاقال ییرر...

تورکها یه مثالی دارند میگن یمیشین یاخجسین چاقال ییرر...
یعنی کشمشهای خوبو همیشه روباه میخوره...😂😂😂
من همیشه گفتم کاش منم یک روباه بودم...
حالا شما بگین کشمشین یاروباه😂😂
دیدگاه ها (۲۰)

🌹🦋🌼🦋🌹#خاص

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط